Brede School

Assertiviteitstraining Kom maar op. Ik ben Top! 2024

De eigentijdse training richt zich op kinderen die moeite hebben om op een goede manier voor zichzelf op te komen. Enerzijds zijn dit kinderen die over zichzelf heen laten lopen, passief reageren en vaak niet durven reageren.
Anderzijds zijn er ook kinderen die voor zichzelf opkomen door te roepen of te slaan en te schoppen. Andere kinderen worden dan bang en het gevolg is dat je minder vriendjes krijgt. Ondanks het feit dat deze kinderen stoer overkomen hebben ze vaak toch een laag zelfbeeld.

De kinderen leren via verschillende technieken om te leren reageren als een kampioen.

De training is bedoeld voor kinderen uit de bovenbouw (vanaf groep 6). Er zijn 10 bijeenkomsten.

Voor meer informatie en aanmelden kunt u contact opnemen met Marjolijn via Marjolijn.Miedema@heemskerk.nl 06-33956916 of Tamara via Tamara.Helder@metheemskerk.nl 06-45119187

Datums 01-01-2024 t/m 31-12-2024
Dag