Vakantieactiviteiten

Kinderkamp

29 juli - 2 augustus

Voor kinderen tussen 8 t/m 12 jaar is er deze zomer weer een Kinderkamp! Dit jaar is het thema Superhelden. We gaan kamperen met tenten bij Scouting Don Bosco in Uitgeest. Er is een zeer afwisselend programma met onder andere zwemmen, kanoën, bonte avond, spellen zoals het Smokkelspel, Levend Stratego in de mooie natuur omgeving, creatieve activiteiten, dans, muziek, kampvuur en nog veel meer. Het wordt vooral heel gezellig!
Lijkt het jou leuk om mee te gaan met het kinderkamp 2024? Schrijf je dan snel in!

Fun in the Sun

6 augustus - 8 augustus

In de zomervakantie kun je weer meedoen met 'Fun in the Sun'.  Van een stormbaan, tot een googchelworkshop en van freestyle voetbal, dans en schminken... en nog veel meer. Kom gezellig naar restaurant Bleij (naast het zwembad de Waterakkers) en doe mee! De activiteiten zijn gratis, je moet je alleen even aanmelden. Bekijk hier wat er allemaal te doen is.

Tienerkamp

22 juli - 26 juli

Het kamp is voor tieners in de leeftijd van 12 t/m 15 jaar. Wil jij je deze zomer graag een keer uitdagen en zie je het zitten om samen met ons een week weg te gaan. Dan is het tienerkamp echt iets voor jou. Het kamp vindt plaats in Vierhouten. Tijdens deze week hebben we een zeer afwisselend en uitdagend programma. Een programma waarin je nieuwe vrienden kunt maken en jezelf op leuke manier kan en mag uitdagen. We gaan mountainbiken, teambildingsspellen doen en nog veel meer toffe activiteiten. Lijkt het jou geweldig om mee te doen met het tienerkamp, schrijf je dan hier in!

Timmerdorp in de Schuilhoek

26 augustus - 29 augustus

Kinderen van 8 t/m 12 jaar, goed opgelet: Timmerdorp gaat weer starten deze zomer! Hou jij van buiten spelen met je vrienden, bouwen, timmeren en jezelf uitdagen. Dan is dit echt iets voor jou. Het thema van dit jaar is Circus. Dus kom timmeren, hout sjouwen, samenwerken en vooral heel veel plezier maken!

Klik hier voor meer info of om je in te schrijven.

Levend stratego met kampvuur

27 augustus

Speciaal voor avonturiers in leeftijd van 8 t/m 12 jaar organiseert MET Heemskerk levend stratego in park Assumburg. Levend Stratego is een superleuk en uitdagend spel waarin 2 teams tegen elkaar strijden om de vlag van de tegenpartij te vinden en te veroveren. Kom jij ook? Neem gerust je vrienden mee!

Voor aanmelden en meer info klik hier!

Vlotvaren

29 augustus

Vind jij varen op het water ook zo leuk? Samen met scouting Elfregi Helen Keller gaan we varen op vlotten die zij zelf hebben gebouwd! Deze activiteit is speciaal voor kinderen van 8 t/m 12 jaar. Vergeet niet dat een zwemdiploma verplicht is.

Meld je snel aan en vaar met ons mee!

Zijn er voor jou geen speciale vakantie-activiteiten? Natuurlijk hoef je je niet te vervelen... Je bent van harte welkom op onze jongereninloop in de Schuilhoek of Inside54.

Jongereninloop Schuilhoek

Kom gezellig langs bij onze jongereninloop op donderdagavond! Een potje poolen of gewoon chillen met vrienden en vriendinnen. Elke donderdag ben je van harte welkom bij de Schuilhoek tussen 19.00 - 22.00 uur.

Jongerencentrum - Inside 54

Kom gezellig tafelvoetballen, tafeltennissen, poolen, darten, WII of Playstation spelen. Gezellig hangen met vrienden, samen een spelletje doen, tekenen of lezen. Thee en limonade is gratis.

Kijk hier voor data en tijden.

*Nieuw* Zomeractiviteiten voor senioren

In juli en augustus organiseert MET Heemskerk verschillende activiteiten voor senioren uit Heemskerk. Voor alle activiteiten geldt dat je je vooraf moet aanmelden.  Dit kan via ouderenwerk@metheemskerk.nl. Vermeld welke activiteit(en) het betreft, de datum van de  activiteit(en), de naam/namen van de deelnemer(s) en telefoonnummer. Inschrijven kan ook op di 11 juni in het Spectrum, do 13 juni in de Jansheeren van 10.30-11.30 uur, of ma 17 juni in de Schuilhoek van 13.30-14.30 uur.

Meer weten? Ga naar activiteiten volwassenen of klik hier voor een compleet overzicht.