Home-Start 2023

In ieder gezin zit het weleens tegen en soms stapelen problemen zich op, bijvoorbeeld door een echtscheiding, verhuizing, ziekte van een ouder of door een kind dat extra aandacht of zorg nodig heeft. Dat vraagt veel van ouders. Met een steuntje in de rug kan de last van ouders verlicht worden.
Door Home-Start komt de ouder komt weer in zijn kracht te staan en kan zelf weer verder.

Bij Home-Start koppelen wij een getrainde vrijwilliger aan een ouder. Vanuit vriendschappelijk en vertrouwd contact biedt de vrijwilliger een helpende hand, een luisterend oor of geeft hij/zij steun en advies bij de opvoeding. Ook kan de vrijwilliger met de ouders op pad om te ontdekken wat er in de buurt te doen is en welke voorzieningen er zijn.
De vrijwilliger komt 1 dagdeel per week bij het gezin thuis om hen te ondersteunen.

Home-Start Beverwijk-Heemskerk is er voor gezinnen met kinderen van 0 t/m 18 jaar en bij een zwangere vanaf de 28e week.

Kan jij ondersteuning gebruiken of heb je 2 uurtjes per week cadeau te geven aan een gezin?

Neem dan contact op met Home-Start Coördinator:
Saskia Erkelens op 06 453 04 409 of via
serkelens@socius-md.nl

Meer informatie kan je vinden op www.home-Start.nl

Activiteit details
Datums 01-01-2023 t/m 31-12-2023
Activiteitbijdrage € 0,00
Dag Nvt
Tijdstip 00:00 tot 00:00 uur.
Maximum aantal deelnemers 0
Aantal bijeenkomsten 0