Klachten & suggesties
Deel je ervaring met ons!
Wij doen er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk te verzorgen. We horen ook graag van jou hoe we het doen. Het helpt ons om scherp te blijven en onze dienstverlening te verbeteren als dat nodig is. Dat mag van alles zijn... een ‘like’ als je goed bent geholpen, een suggestie hoe we ons werk anders kunnen doen of misschien ben je niet tevreden en wil je zelfs een klacht indienen.
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Blijf er niet mee zitten als je niet tevreden bent, maar bespreek je onvrede met de medewerker. Vaak biedt zo’n gesprek al de oplossing. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de manager van MET Heemskerk. Hij of zij zal samen met jou naar een oplossing zoeken.
Ben je niet tevreden met deze oplossing? Dan kun je een schriftelijke klacht indienen bij de bestuurder van MET Heemskerk door het contactformulier in te vullen op de contactpagina.
Download ons klachtenreglement en lees hoe wij met klachten omgaan.
MET Heemskerk is onderdeel van WelschapSocius Groep