DigiTAAL Lokaal 2024

Elke donderdagmiddag van 13.00 tot 14.00 uur is het DigiTAAL Lokaal geopend in buurtcentrum het Spectrum in Heemskerk.

De ondersteuning is bedoeld voor inwoners die zich op hun gemak willen ontwikkelen in het werken met de computer, veelvoorkomende computerprogramma's of online vaardig willen worden. Denk aan tekstverwerking in Word, met cijfers en grafieken werken in Excel, foto's op de computer zetten en omgaan met Facebook.

Heeft u problemen in de omgang met uw Tablet, iPad of smartphone? Kom dan langs! De geduldige vrijwilligers van het DigiTAAL Lokaal hebben veel kennis en ervaring. Zij bieden tevens ondersteuning bij het leren van de Nederlandse taal via de computer. U krijgt uitgebreide hulp en ondersteuning van een team van enthousiaste vrijwilligers.
Dit alles voor een kleine bijdrage, € 1,- bij minimum inkomen of € 2,50 bij hoger inkomen.

Neem contact op met buurtcentrum Het Spectrum via 088 - 88 76 810.

Datums 11-01-2024 t/m 19-12-2024
Dag Donderdag