Scootmobielgroep De Rondrijders 2024

Lijkt het u leuk om samen met andere bewoners, onder begeleiding van een aantal vrijwilligers op de fiets, met de scootmobiel naar buiten te gaan? In het goede seizoen, gaat de groep regelmatig op pad. In het winterseizoen, treft de groep elkaar bij locaties of activiteiten in de buurt.

Deze activiteit is voor scootmobielers jong en oud, die: zelfstandig zijn, het fijn vinden om onder de mensen te zijn, een frisse neus willen halen, gezellig, veilig én verantwoord willen rijden. De tocht duurt 2 tot 4 uur.

Datum
Donderdag 22 februari om 10.00 uur. Film oud/nieuw bij Historische King Heemskerk.
Dinsdag 12 maart om 10.00 uur. Flora Cultura met rondleiding.
Dinsdag 9 april om 10:00 uur. Tuin Kapitein Rommel, Castricum.
Donderdag 25 april om 10:00 uur. Door de duinen naar Heliomare, lunch.
Dinsdag 21 mei om 10.00 uur. Rondje Velserbroek/Hoogergeest met "pit" stop bij tuinvereniging met boswachter, picknick Velsen-Zuid (zelf lunch meenemen)

Zelf meenemen
Goed humeur, lucht in de banden, volle accu, water, eten, wat geld, duinkaart, mobiele telefoon, verzekeringsgegevens, gegevens technische dienst.

Als dit wat voor u is, meld u dan aan bij Gré Koning via 06 - 51 435 805. Of neem voor meer informatie contact met  karin.koks@metheemskerk.nl of via 06-19965444.

Oproep
Dit jaar is er bij deze activiteit, een ervaren vrijwilliger gevonden die graag de deelnemers wil begeleiden bij de uitstapjes. Wij zijn op zoek naar een collega vrijwilliger die deze groep ook wil begeleiden.

Bent u bekend met de routes in de buurt en bent u handig om een groep te begeleiden? Meld u dan aan via karin.koks@metheemskerk.nl.

Datums 01-01-2024 t/m 31-12-2024
Dag