Mind Masters 12-16 jaar 2024

"Mind Masters: Weerbaarheidstraining voor Jongeren

Bij Mind Masters bieden we een unieke weerbaarheidstraining aan voor jongeren van 12 t/m 16 jaar. Tijdens deze training versterken we het zelfvertrouwen en de veerkracht van jongeren door gebruik te maken van de krachtige methodes Rots en Water en Positieve Gezondheid (IPH).

Met Rots en Water leren jongeren onder andere stevig in hun schoenen te staan, mee te doen in een groep en voor zichzelf op te komen, terwijl Positieve Gezondheid hen helpt om een gezonde balans te vinden in hun leven. Zo worden ze mentaal en fysiek sterker, wat bijdraagt aan hun welzijn en groei in het dagelijks leven.

Doe mee en ontdek hoe je de meester van je eigen mindset kunt worden!"

Interesse?
Opgeven, of informatie aanvragen, kan bij Laura en Frank via Laura.Bruins@metheemskerk.nl of Frank.Smit@metheemskerk.nl
De locatie: Gymzaal Marnestraat Heemskerk

Datums 21-11-2024 t/m 23-01-2025