Voor jongeren 12+

De jongerenwerkers vind je vaak op straat, bij jongeren ontmoetingplekken (JOP’s) en op het Cruyff Court. En je ziet ze misschien op je school. Ze maken graag een praatje met jou en staan altijd open voor vragen.
Ze begeleiden activiteiten, zoals de inloop, meidengroep, sport, cursussen en huiswerkbegeleiding.
In schoolvakanties organiseren ze regelmatig vakantieactiviteiten.
Je kunt ze dus overal tegenkomen. Ze zijn er voor jou!

Informatie & advies

Je kunt altijd bij ons terecht voor informatie en advies over allerlei onderwerpen: social media, drank en drugs, gamen, vriendschap en relaties, pesten, seksualiteit, vrijetijdsbesteding, bijbaan....
Stel je vraag dan denken wij met je mee! Je kunt ook informatie vinden op de pagina Ik doe het zelf.

Jeugdmaatschappelijk werk & Jongerencoaching

Vrienden, ziekte, verdriet, sporten, spelen, verslaving, school, pesten, ouders, werken, financiën, eenzaamheid… Groter en ouder worden gaat vanzelf, maar soms kun je je zorgen maken of lopen dingen niet lekker. Blijf er niet mee zitten, ga praten met iemand die je kan helpen. Jongerenwerkers en jeugdmaatschappelijke werkers begeleiden en coachen jongeren op verschillende manieren; individueel of in een groep. Je oefent en ontwikkelt vaardigheden of eigenschappen die je kunt gebruiken op school, thuis en in andere situaties: zoals zelfvertrouwen, contact leggen, vriendschappen en voor jezelf opkomen.

Jongerencoaching en Jeugdmaatschappelijk werk kan op afspraak ingepland worden met Laura of Michel van Team jongerenwerk 12+.  Hun telefoonnmmer vind je hiernaast.

Mailen mag natuurlijk ook! michel.zwaga@metheemskerk.nl of laura.sprengers@metheemskerk.nl

Internationale Schakelklas

Via de Internationale Schakelklas (ISK) van het Kennemer College geven wij jeugdige nieuwkomers praktische info en advies. Via sport en spel brengen wij je in contact met andere jeugd en maken je wegwijs in Heemskerk.

Activiteiten & groepen voor jongeren 12+

We organiseren de activiteiten graag samen met jou en horen dus graag je ideeën.

Download Informatieflyer activiteiten & groepen voor Jeugd vanaf 12 jaar

Wat kun je zelf doen?

Werk

Geld

Liefde & Seks

Verslaving

Gedachten & Gevoelens

18 en dan?

School

Thuis

Team jongerenwerk 12+

Marcha Janson M 06 149 78 728
Michel Zwaga M 06 149 78 742
Amber Veldhoen M 06 149 78 727
Emile van der Wal M 06 398 62 007
Frank Smit M 06 437 45 192
Laura Sprengers M 06 199 95 966

Je vindt ons ook op Facebook en Instagram!