Billy Boem 2024

"Billy Boem" is een groep voor kinderen van 8-12 jaar die extra steun kunnen gebruiken, omdat er thuis stress of spanningen zijn. Soms gebeuren er dingen in een gezin waar een kind zich geen raad mee weet. Een ouder, broertje/zusje dat bijvoorbeeld ziek is, een scheiding, een overlijden, verdriet, ruzie etc.

Kinderen krijgen vaak meer mee dan we denken. Voor veel kinderen is het fijn als ze vragen kunnen stellen aan andere kinderen en met leeftijdsgenoten leuke dingen kunnen doen. Ook ervaren ze het vaak als erg prettig dat ze merken dat ze niet de enige zijn waar thuis soms stress of spanningen zijn. Verder leren kinderen hun eigen gevoelens te herkennen en te uiten. Door dit hiermee aan de slag te gaan kan het zelfvertrouwen van jouw kind groeien en leert het beter om te gaan met de situatie.

Meer info & aanmelden
Momenteel is er nog geen startdatum voor deze training. Daarom staat er nog geen informatie in het blauwe kader hieronder. Je kunt je kind aanmelden door een mail te sturen naar Marjolein via Marjolijn.Miedema@heemskerk.nl  of Tamara via Tamara.Helder@metheemskerk.nl

Bij voldoende aanmeldingen gaan we van start.

Activiteit details
Datums 01-01-2024 t/m 31-12-2024
Activiteitbijdrage € 0,00
Dag
Tijdstip 00:00 tot 00:00 uur.
Maximum aantal deelnemers 0
Aantal bijeenkomsten 0