Timmerdorp Schuilhoek 2024

Online aanmelden is niet meer mogelijk. Als u uw kind wilt opgeven kunt u mailen naar Frank.Smit@metheemskerk.nl

Kinderen van 8 t/m 12 jaar, goed opgelet: Timmerdorp gaat weer starten deze zomer! Je kan weer lekker komen timmeren, hout sjouwen, samen werken, en vooral heel veel plezier maken!

Hou jij van buiten spelen met je vrienden, bouwen, timmeren en jezelf uitdagen. Dan is het Timmerdorp Schuihoek iets voor jou. Van maandag 26 augustus tot donderdag 29 augustus kun jij dan lekker bouwen en een prachtige hut met al jouw vrienden.
Het thema van dit jaar is Circus.

Locatie: parkeerplaats van Buurtcentrum de Schuilhoek, van Bronckhorststraat 1, Heemskerk.

Bij het aanmelden kunt u bij de notities aangeven bij wie uw kind in de groep wilt.

Datums 26-08-2024 t/m 29-08-2024
Dag Maandag