Rots & Water 2024 groep 3 & 4

Rots en water is een weerbaarheidstraining voor jongens en meisjes. In deze methode wordt zowel fysieke als mentale weerbaarheid getraind.
Kinderen leren voor zichzelf opkomen en zich te verweren als dat nodig is. Ze krijgen ook handvatten om zichzelf te beheersen.

Kinderen leren kiezen voor de rots - of water houding. Rots staat voor: spierkracht, standvastigheid, weten wat je waard bent. Water staat voor: communicatie, inleving, solidariteit en vriendschap.

De activiteit start bij voldoende deelnemers, ouders worden eventueel uitgenodigd voor een intake gesprek.

Deelname aan Rots & Water is gratis. Aanmelden kan bij Tamara via tamara.helder@metheemskerk.nl of Marjolijn via marjolijn.miedema@metheemskerk.nl

Activiteit details
Datums 05-03-2024 t/m 23-04-2024
Activiteitbijdrage € 0,00
Dag Dinsdag
Tijdstip 15:30 tot 16:30 uur.
Maximum aantal deelnemers 8
Aantal bijeenkomsten 8