Deelgenotengroep Autistisch Spectrum Stoornis 2024 (ASS)

Wilt u in contact komen met de deelgenotengroep Austisme Spectrum Stoornis? De groep komt een keer in de maand (op de 3e dinddag) samen om te praten over autisme en om ervaringen uit te wisselen over diverse onderwerpen.

De deelnemers bestaan uit mensen van gemiddeld/hoog niveau en van alle leeftijden. Tijdens de bijeenkomst worden er regelmatig activiteiten bedacht die met elkaar ondernomen kunnen worden buiten de bijeenkomst. Zo is de groep al een aantal keer gaan wandelen, fietsen, bowlen, naar de stad geweest en uit eten gegaan. De kosten voor deze activiteiten zijn wel voor eigen rekening.

De kosten bedragen € 1,00. Het eerste kopje koffie/thee is gratis. Leuk als je er ook bij bent.

Voor informatie kunt u contact opnemen met Sheila Bijtenhoorn, sheila.bijtenhoorn@metheemskerk.nl of via 06 245 198 39.

Datums 16-01-2024 t/m 17-12-2024
Dag Dinsdag